چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1402

دستگاه تصفیه آب در تبریز خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز عملی بسیار مناسب به منظور حفظ سلامتی بدنتان می باشد. در واقع تصفیه آب به روندی گفته می شود که در طی آن، موادی که به صورت شیمیایی آب را آلوده می کنند از آن جدا خواهند شد، از جمله این مواد می توان به آلاینده های بیولوژیکی، فلزات سنگین و همچنین گازهای معلق در آب اشاره کرد. دقت داشته باشید که فرآیند تصفیه آب اما به شکل های مختلف صورت خواهد گرفت. تقطير، زلال سازي، ميكرو فيلتراسيون، اولترافيلتراسيون، اسمز معکوس، روش تصفيه غشايي، فیلتر تند ماسه اي و … همه و همه از جمله راه هایی هستند که امروزه برای تصفیه آب از آنها استفاده می شود. با توجه به گسترش تکنولوژی اما راه های دیگری هم برای تصفیه آب خانگی به کار می رود که به آن اسمز معکوس گفته می شود.

دستگاه تصفیه آب در تبریز دره سو

۱ بازديد

 جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید 09146484992

دستگاه تصفیه آب در تبریز

خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز عملی بسیار مناسب به منظور حفظ سلامتی بدنتان می باشد. در واقع تصفیه آب به روندی گفته می شود که در طی آن، موادی که به صورت شیمیایی آب را آلوده می کنند از آن جدا خواهند شد، از جمله این مواد می توان به آلاینده های بیولوژیکی، فلزات سنگین و همچنین گازهای معلق در آب اشاره کرد. دقت داشته باشید که فرآیند تصفیه آب اما به شکل های مختلف صورت خواهد گرفت.

تقطیر، زلال سازی، میکرو فیلتراسیون، اولترافیلتراسیون، اسمز معکوس، روش تصفیه غشایی، فیلتر تند ماسه ای  و … همه و همه از جمله راه هایی هستند که امروزه برای تصفیه آب از آنها استفاده می شود. با توجه به گسترش تکنولوژی اما راه های دیگری هم برای تصفیه آب خانگی به کار می رود که به آن اسمز معکوس گفته می شود. این روش هم اکنون یکی از محبوب ترین روش های پاکسازی آب به شمار می آید و جهت تصفیه مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش همچنین روشی است که امروزه در اکثر کارخانه های بسته بندی آب و همچنین نوشابه از آن استفاده می شود. سیستم اسمز معکوس توانسته است راه خود را به تصفیه آب خانگی هم باز کند و به عنوان یکی از سیستم های پرکاربرد در این زمینه نیز انتخا شده است. بدون شک شما هم نام اسمز را که یک فرآیند گیاهی است شنیده اید. در طی این فرآیند، مولکول های آب از یک غشا که ضخامت آن یک هزارم میکرون است به وسیله پمپ؛ با فشار عبور داده می شود که در این روش تمامی آلاینده های آن از بین خواهند رفت.

امروزه اما این روش، تنها روشی است که تمامی آلاینده هایی نظیر ویروس، باکتری ها، آرسنیک، فلور، جیوه، نیترات، نیتریت، فلزات سنگین، تمام فلزات رادیواکتیو و بسیاری موارد دیگر را تصفیه و جداسازی می کند.

دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که میدانید، آب یکی از مواد حیاتی است. مقدار معین آب در بدن باعث می شود که متابولیسم طبیعی سلول ها انجام گیرند و همچنین در نهایت باعث تاثیرات مثبت شگفت آوری خواهد شد. امروزه استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی، در شهر ها و همچنین روستاها جز ضرورت به شمار می آید.

چرا که آلاینده های آب میتوانند باعث بروز مشکلات جدی در این زمینه شوند.سیستم هایی که برای تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند اما دارای مدل های مختلفی هستند و این تنوع باعث می شود که خرید و همچنین انتخاب آن ها کار راحتی نباشد. فیلترهایی که در انواع دستگاه هایتصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواعی هستند که برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

مراحل تصفیه آب در تبریز

آب تصفیه کن خانگی میان پنج الی هشت مرحله دارند. بهترین نوع آنها دستگاه های شش مرحله ای می باشند که دارای شش فیلتر نیز هستند. هر کدام از این فیلتر های تصفیه آب کار خاصی را انجام می دهند. ما در اینجا به بررسی مراحل دستگاه های شش مرحله ای می پردازیم.

مرحله اول
این فیلتر که به آن پروپیلن می گویند دارای الیاف فشرده است و میلیونها منفذ به قطر پنج میکرون دارد. با عبور آب از این فیلتر، ذرات معلق که بزرگ تر از پنج میکرون می باشند مثل گل و لای و شن و ماسه اجازه ورود پیدا نمی کنند و حذف می شوند.

مرحله دوم
فیلتر کربن فعال یا زغالی در این مرحله مواد شیمیایی، کلر و آفت کش ها و بو طعم نا مطبوع آب را از بین می برد.

مرحله سوم
فیلتر الیافی یا کربن بلاک عملکرد فیلتر اول یعنی پروپیلن را دارد ولی با این تفاوت که این فیلتر دقت تا یک میکرون را دارد. در نتیجه موادی که از فیلتر اول عبور نمودند بوسیله این فیلتر حذف می گردند.

مرحله چهارم
فیلتر اسمز معکوس یا همان ممبران که فیلتر اصلی این دستگاه به مشار می روند دقت این فیلتر تا 0001/0 میکرون است. در نتیجه این فیلتر کلیه ی املاح و مواد مضر مانند نیترات، جیوه، سرب، آرسنیک و دیگر فلزات سنگین آب را از بین می برد.

مرحله پنجم
فیلتر پست کربن یا کربن خطی بو و مزه و مواد شیمیایی باقی مانده در آب را از بین می برد.

مرحله ششم
فیلتر مینرال مواد معدنی مانند کلسیم،پتاسیم، آهن و... که برای بدن انسان مفید هستند را به آب تصفیه شده اضافه می نماید.

دستگاه های هفت یا هشت مرحله ای دارای دو فیلتر دیگر به نام های قلیایی و فرا بنفش می باشند. فیلتر قلیایی آب را یونیزه یا قلیایی می نماید و خاصیت آنتی اکسیدانی به آن می دهد که جهت کاهش بیماری های گوارشی و قند و چربی بدن بسیار موثر است. فیلتر فرا بنفش با اشعه یو وی ای که بوسیله یک لامپ در دستگاه تولید می گردد بالغ بر 99.99 درصد موجودات زنده آب را از بین می برد. این فیلتر جهت از بین بردن ویروس ها و میکروب ها بسیار مفید است. در نهایت با توجه به کاربد دستگاه آب و فیلتر های آن، به انواع اسمز معکوس، قلیایی و فرا بنفش تقسیم می گردند که دستگاه هشت مرحله ای آن از کامل ترین و جامع ترین دستگاه های تصفیه است.

دستگاه تصفیه آب در تبریز

قیمت گذاری دستگاه تصفیه آب 

عوامل بسیاری می توانند بر قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی موثر باشند. از جمله مهمترین این عوامل می توان به تعداد فیلترها اشاره کرد. در کنار این اما کیفیت فیلترها، جنس شیرآلات نیز میتواند در این بخش موثر باشد. جنس شیرآلاتی که در دستگاه تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار میگیرد میتواند از استیل، کروم و یا آلیاژ های مختلف دیگر باشد. مقدار حجم مخزن ذخیره نیز متفاوت است و هر چقدر بیشتر باشد قیمت نیز بیشتر خواهد شد.

نگهداری از دستگاه تصفیه آب 

اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را باید با توجه به نیاز خود انجام دهید. این سیستم های تصفیه به صورت سالیانه توسط افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند سرویس خواهد شد. برخی از این فیلترها اما ممکن است که زودتر از زمانی که اعلام شده است کثیف شوند و به همین دلیل هم شما باید زمان تعویض فیلترها را با توجه به مقدار آب مصرفی در آن ها تعیین کنید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

سنگ های متولدین ماه خرداد مایند آپ

۰ بازديد

خواص مون استون سنگ متولدین خرداد

  • این سنگ خرداد چاکرا های سوم و ششم را تنظیم می نماید.
  • سبب رشد و قدرت درونی می شود.
  • احساسات انسان را تثبیت می نماید.
  •  سبب آرامش در زندگی
  • عشق و محبت را در زندگی افزایش می دهد.
  • سموم را از بدن دفع می کند.
  • در عملکرد کبد و پانکراس موثر است.
  • چرخه های هورمونی را منظم می کند.
  • برای درمان سرماخوردگی مفید است.
  • جذب ثروت
  • این سنگ تولد خرداد برای رفع بی خوابی و کم خوابی توصیه شده است.

سنگ-متولدین-خرداد4

سنگ متولدین خرداد یاقوت سفید

این سنگ ماه خرداد در ایران رایج نبوده و اکثر مردم تاکنون حتی اسم یاقوت سفید را نشنیده اند، در حقیقت این گوهر بی رنگ است. و دارای مشخصاتی همچون سایر یاقوت ها است. دو دلیل وجود دارد که به جای الماس از یاقوت سفید استفاده شود. اولین دلیل مربوط به قیمت پایین یاقوت سفید نسبت به الماس است. دومین دلیل نیز مربوط به سختی این نوع از سنگ خرداد است. که پس از الماس، یاقوت دارای بیشترین سختی می باشد. سختی این گوهر ۹ در مقیاس مو است. در حالی که سختی الماس ۱۰ است، بنابراین سختی بالای یاقوت سبب شده که این نگین در صنعت جواهر سازی مورد استفاده قرار بگیرد.

خواص سنگ متولدین خرداد یاقوت سفید

  • یاقوت برای بیماری های معده موثر است.
  •  این سنگ ماه تولد خرداد در درمان بیماری هایی نظیر طاعون، غش و صرع  مورد استفاده قرار می گیرد.
  • جلوگیری از خونریزی بینی
  • یاقوت خون بدن را تصفیه کرده و سموم را نیز از بدن دفع می کند.
  • این نگین ناتوانی های جسمی را از بین می برد.
  • برای سرر درد های مزمن و رفع بی خوابی مفید است.
  •  در علم گوهر درمانی توصیه شده برای تسکین درد های موضعی به مدت ۳۰ دقیقه یاقوت را در محل درد قرار گیرد.
  • یاقوت برای عملکرد سیستم عصبی بدن مفید است. و راندمان غده تیروئید را نیز بالا می برد.
  • برای سلامت چشم موثر است.
  • بوی بد دهان را از بین می برد.

سنگ متولدین خرداد کریزوپراس

سنگ کریزوپراس (Chrysoprase)  این نگین نیمه شفاف به رنگ سبز روشن است. در واقع مشابه سیلیس است که بسیار شبیه کانی کوارتز هست. اما مشخصه شاخص آن، رسوبات نیکل موجود در ترکیبات نگین است. رنگ سبز متمایزی را به آن داده است. تفاوت آن با نگین زمرد در این است که، رنگش را از رسوبات کروم می گیرد.

کریزوپراس سنگ ماه خرداد، بسیار پرجلا و درخشان دیده می شود. یونانیان باستان بر این باور بوده اند که کریزوپراس گوهر مقدس آفرودیت (الهه ى زیبایى‌ که‌ رومی ها او را به نام ونوس‌ می شناخته اند) بوده است. که رنگ مقدس آن سبز است. این جواهر در سراسر جهان پیدا می شود. که مناطق اصلی استخراج آن آمریکای شمالی، استرالیا، برزیل، آفریقای جنوبی و اروپای مرکزی می باشد.

خواص سنگ متولدین خرداد کریزوپراس

  • کریزوپراس بهبود دهنده فوق العاده ای، برای عملکرد جسم و ذهن است.
  • به سبب انرژی بسیارش پیوسته، نوری را از خود ساطع می نماید. که اثرات آرام کننده ای را بر شخص دارنده، بر جای می گذارد.
  • افکار ناآگاه را به سطح آگاه ذهن می رساند.
  • در رسیدن فرد، به مراتب بالاتر آگاهی فکر و ذهنی کمک می کند. و دید دل را روشن می کند.
  • با تنظیم تعادل و تقویت اراده، به افرادی که تیک های عصبی دارند، کمک می کند.
  • بعنوان دارویی برای کاهش اختلالات در ارتباط با خود کم بینی، یا خود بزرگ بینی، مورد استفاده قرار می گیرد.
  •  این سنگ ماه خرداد در بهبود درمان اقسام ملایم صرع، نیز مفید است.
  • نور سبز – طلائی این جواهر، در تغذیه، انرژی بخشیدن و آرام نمودن قلب، مؤثر است.

سنگ ماه خرداد زمرد

یکی دیگر از سنگهای ماه تولد خرداد زمرد می باشد. که در سنگ های آذرین دانه درشتی یافت می شود. که به طور کلی دارای ترکیب گرانیتی باشند. و بلورهایشان حداقل ۵٫۲ طول داشته باشند. این سنگ ماه تولد خرداد را همین طور در شیست ها و رسوبات آبرفتی می توان پیدا کرد. این نگین به آسانی خراش داده می شود اما به لطف سختی بالای زمرد به آن آسیبی وارد نمی شود. این سنگ ماه خرداد زنانه و مردانه از گستره زنگ سبز روشن تا سبز تیره رنگ دیده می شوند. اولین معادن زمرد شناخته شده در جنوب مصر بود که نشان دهنده ی آن است، زمرد از ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح مورد استفاده قرار گرفته اند. یک زمرد اصل و با کیفیت و درشت ممکن است چندین برابر الماس گران قیمت تر باشد.

خواص سنگ ماه تولد خرداد زمرد

استفاده از این سنگ به عنوان نگین انگشتر ماه خرداد و یا گردنبند و دستبند سنگ ماه تولد خرداد خواص بسیاری دارد. از مهم ترین خواص این گوهر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  سبب تقویت حافظه و ایمان می شود.
  • سمبل امید و انگیزه است.
  • آرام کننده ی ذهن و افکار پریشان نیز هست.
  • در بسیاری از فرهنگ ها، این سنگ ماه خرداد مردانه یا زنانه سمبل باران و در مسیحیت نماد امید و ایمان می باشد.
  • استفاده از این انگشتر ماه خرداد و یا به صورت ست زمرد قلب آدمی و عشق حقیقی را تقویت می نماید.
  •  استفاده از سنگ ماه تولد مردانه و زنانه هیچ تفاوتی ندارد. و این سنگ به سبب قدرت و انرژی بسیارش قادر است چشم ها، سیستم دفاعی و عصبی بدن را بهبود می بخشد.
  •  انرژی زمرد به هنگام ماه بدر افزایش پیدا می کند.

چشم ببر سنگ ماه تولد خرداد

گوهر جذاب چشم ببر است. که دارای طرح راه راه موازی بوده و علت نامگذاری این گوهر بدلیل بازتاب نور بروی روی این گوهر است. که شبیه چشم ببر می شود. این نگین از خانواده کوارتز است. و به طور کلی ماده تشکیل دهنده آن اکسید سیلیکون می باشد. نگین چشم ببر از گستره رنگ هایی طلایی تا قرمز – قهوه ای یافت می گردد. و درخشندگی آن ابریشمی مانند دیده می شود.

معمولا این سنگ ماه خرداد را بی آنکه تراش دهند، جلا داده تا درخشندگی خود را به بهترین نحو ممکن نمایان کند. رنگ سرخ نگین های چشم ببر به روش فرآیند حرارت ایجاد می شود. چشم ببر هایی که به رنگ تیره هستند. نیز از فرایند مصنوعی و با استفاده از نیتریک اسید ترمیم و رنگ  می دهند. اغلب نگین های به رنگ عسلی که همانند سنگ چشم گربه اند، ارزش قیمتی بیشتری دارا می باشند.

سنگ-متولدین-خرداد2

خواص چشم ببر سنگ ماه تولد خرداد

  • برخی بر این باورند این سنگ خرداد دارای خواص جادویی است.
  • در کاهش فشار خون بالا و کمک به درمان آسم، مشکلات قلبی، روماتیسمی و اوتیس مفید است.
  •  سبب گرما بخشی به جسم می شود. و مجراهای تنفسی و به همراه آن در تقویت درمان تنگی نفس و آسم بسیار سودمند است.
  • چشم ببر باعث آرامش درونی، از بین بردن استرس و افکار مزاحم، تمرکز فکری و اعتماد به نفسمان را افزایش می دهد. و به فرد توانایی مقابله با سختی های زندگی را می دهد.
  • گفته شده که این سنگ ماه خرداد برای افرادی که از مشکلات مالی رنج می برند، یاری دهنده با ارزشی می باشد.
  •  تمرکز ذهنی را در شخص ایجاد و تقویت می نماید.
  •  فرد دارنده را از خطرات و حوادث پیرامون در امان نگه می دارد.
  •  در قاره آفریقا، از این سنگ ماه تولد خرداد به طریقی در دفع سحر و جادو که به جادوی سیاه می شناسند استفاده  می شود. در قرن های پیشین افرادی که به نفرین باور داشتند، این گوهر را با خود به همراه داشتند.

سنگ ماه خرداد سیترین

گوهر سیترین از مجموعه کوارتز می باشد. و بعد از کوارتز بنفش که به آمیتیست معروف است، مهم ترین گوهر از مجموعه کوارتز به شمار می آید. نام این سنگ ماه خرداد از رنگ زرد آن به معنی لیمویی آمده است. این گوهر پدیده فلورسانس را دارا نمی باشد. سختی آن ۷ در معیار مو است. از خواص مهم این سنگ ماه خرداد می توان به این مورد اشاره داشت که ابوعلی سینا در درمان بیماری افسردگی از این گوهر بهره می گرفته است.

خواص سنگ سیترین

  • در رنگ های تیره یا قرمز تر سیترین، در از بین بردن ترس هایی چه از نظر احساسی یا ذهنی، تاثیر مستقیم دارند
  • باعث دور کردن افکار  منفی از “سولر پلکوس” (چاکرای سوم) نیز می شوند.
  • اگر احساس بی قراری یا آزردگی می کنید حتما این گوهر زیبا را همراه خود داشته باشید. زیرا باعث تسکین و آرامش افکار شما می شود.
  • در بهبود افسردگی ها، یبوست و دیابت از نیروی قدرتمند سیترین بهره مند شوید.
  • سیترین به طور کلی سنگ ماه تولد خرداد و شهریور است.

مراقبت و تمیز کردن مروارید، سنگ ماه تولد خرداد

مروارید ها دارای سختی 2.5 تا 3 در مقیاس موهس می باشند، در نتیجه نسبتاً نرم بوده و نیاز به مراقبت مخصوص دارند. سنگ خرداد را جدا از دیگر سنگ‌ های قیمتی و جواهرات فلزی ذخیره نمایید تا از خراشیدگی و ضربه دیدن آن جلوگیری شود. هرگز سنگ‌ های مروارید خود را در یک کیسه پلاستیکی نگهداری ننمایید، پلاستیک می‌ تواند ماده شیمیایی منتشر نماید که به سطح آن‌ ها آسیب برساند. همیشه عطر، محصولات مو و لوازم‌آرایشی را پیش از پوشیدن جواهرات مروارید خود استفاده نمایید.

بهترین روش جهت تمیز کردن مروارید

از یک پارچه نرم و مرطوب استفاده نمایید و به‌ آرامی آن را تمیز نمایید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

درب فلزی فرفورژه تبریز متال

۰ بازديد

 برای مشاوره کلیک کنید 09142464756

 

درب فلزی فرفورژه چیست؟

واژه فرفورژه به قطعات فلزی از نوع میلگرد یا چهار سوی توپر می گویند که با استفاده از دستگاه های خم کن و فرگونه با استفاده از گرمای کوره و حرارت مستقیم تا 400 درجه شکل می‌ گیرند. از این قطعات در ساخت درب فلزی فرفورژه و قسمت های سایر که در بالا به آن اشاره شد به کار می رود. دربهای فرفورژه برای افراد خاص که می‌ خواهند درب فرفرژه نفر رو، درب فرفورژه ویلایی، درب فرفرژه باغ، درب فرفورژه حیاط، دربهای فرفـورژه پارکینگ بر اساس سلیقه خود با توجه به نمای ساختمان داشته باشند خیلی مناسب می باشد.

قسمتی از قطعات درب فرفورژه در قسمت ریخته گری تولید می گردد. که در زیبا تر شدن درب فلزی فرفورژه نقش بسزایی دارد. البته که در قسمت ریخته گری قطعات لازم فرفورژه هم از تکنیک های متفاوتی به کار می رود. که در کیفیت و زیبائی یک درب فلزی تاثیر بالایی دارد. و بهترین نوع ریختگری قطعات فرفورژه برای یک درب بوسیله  دستگاه هاتی شوتینگ یا ریخته گری فشرده می باشد که به این نوع قطعات قطعات فرفـورژه چدنی می گویند.

تاریخچه فرفورژه

اولین آهن با قدمت از دوران باستان با حرارت دادن از ذغال سنگ به طور مستقیم درست می شد در صورتی که آهن هنوز گداخته بود مخلوط آهن و سرباره موجب می شود تا بتوانند بروی آهن عملیات جوشکاری و تراشکاری آن دهند. در اروپا آهن فرفوژه میتواند به صورت غیر مستقیم از چدن ساخته شود که یکی از پرکاربردترین راه های غیر مستقیم، به نام فرآیند جوش زدن بوسیله هنری کورت از انگلستان در سال 1784 ساخته شد. این روش دارای ذوب چدن در یک توپی توخالی و سپس هم زدن آن با یک میله بود به صورتی که کربن موجود در فلز بوسیله گازهای اکسید کننده کوره برداشته می شود. با حذف کربن و یا درصد ناچیزی از کربن، نسبت آهن جامد بدون کربن افزایش پیدا میکند. و سپس مخلوط غلیظ فلز و سرباره از راه یک فشار دهنده هدایت می گردد، که مقداری بسیاری از سرباره را از بین می برد و یک مواد آهنی کم کرین برای تولید فرفوژه ایجاد می نماید.

آهن فرفوژه در سالیان گذشته در اسیای صغیر جای مفرع را گرفت. استفاده از آن برای ابزار و سلاح در چین، هند و مدیترانه تا قرن سه پیش از میلاد تاسیس گردید. مزیت اصلی آهن فرفوژه صرفا دسترسی بیشتر آن در طبیعت نسبت به مس و قلع بود. در سال های بسیاری از آهن فرفوژه برای مصارف صلح و سلاح و زره چنگ به کار برده می شد. در قرن نوزده میلادی استفاده از آهن فرفوژه در ساختمان سازی ظهور نمود، جایی که مقاومت در مقابل کشش (مقاومت در برابر جدا شدن)، آن را از چدن برتری دارد.

فهرست ها

درب و نرده فرفورژه ساختمان

یک ساختمان در قسمت آهنگری تنها نیاز به درب پارکینگ و نرده راه پله و نرده بالکن ندارد. بعضی از ساختمان ها با توجه به سبک ساختمان، احتیاج به کار آهنگری دارند که قطعا با توجه به این که قطعات فرفورژه تنوع زیادی هم از لحاظ سایز و شکل دارند می توانند بصورت تلفیقی از یک درب فلزی و قطعات فرفورژه یک نمای زیبا و لوکس را در یک ساختمان ایجاد نمایند. درب فرفورژه از قطعات ریختگری و چهار سو ساخته می شود.

به دلیل در دسترس بودن قطعات فرفورژه در حالتی که نیاز به یک کادریا فنس داشته باشید. می توانید با استفاده از همان قطعات فرفـورژه قطعه مورد نظر خود را بسازید. در حالتی که خیلی از افراد این تصور را دارند که درب ورودی بایستی از جنس چوب باشد. دربهای فرفـورژه، با توجه به شرایطی که دارد در حال حاضر یکی از برترین گزینه ها به عنوان طرح درب فلزی فرفورژه هال (درب فرفورژه حال )، دربهای فـرفورژه ساختمان، دربهای فرفـورژه شیشه ای به عنوان یک درب لابی، درب فلزی فرفورژه حیاط و دربهای فـرفورژه لوکس می باشد.

دوام درب فرفورژه

شاید تصور نمایید که تننها انواعی از درب فرفورژه امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد. که آهنی است و نوع چوبی آن شما را دچار مشکل می سازد. در این حال نکته ای که بایستی بدانید این می باشد که این نوع درب ها اگر از نوع چوبی هستند. باز هم برای شما ایمن خواهند بود و هیچ تفاوتی از لحاظ امنیتی ندارند. اینکه شما بتوانید دربی را خریداری نمایید. که دوام زیادی دارد در صورتی که کار شما را برای سال های عاطی راحت تر می نماید. به شما اجازه می دهد که امنیت را نیز فراهم نمایید.

درب فلزی فرفورژه از نظر کاربردی

ما برای اینکه بتوانیم نیاز سازندگان و طراحان ساختمان ها را درباره درب های فـرفورژه ساختمان رفع کنیم به بررسی انواع درب فلزی فرفورژه از لحاظ کاربری خواهیم پرداخت:

  • دربهای فـرفورژه تک لنگه ( درب یک لنگه فـرفورژه )
  • درب فرفورژه دو لنگه ( درب 2 لنگه فـرفورژه )
  • دربهای فرفـورژه سه لنگه ( درب 3 لنگه فرفـورژه )
  • درب 4 لنگه فرفورژه ( درب چهار لنگه فرفورژه )
  • درب فرفورژه ریلی ( دربهای پارکینگ فـرفورژه ریلی )
  • دربهای ویلا
  • درب لوکس

تفاوت چدن و فرفورژه

تمایز اصلی میان چدن و فرفوژه در نحوی تولید آن ها می باشد. تفاوت ها را می توان از نام این دو فلز نیز متوجه شد، فرفوژه یک آهن کار شده می باشد و معمولا هر آنچه را بوسیله فرآیند ریخته گری شکل گرفته، توصیف می نماید. آهن فرفوژه محصول جانبی از ذوب سنگ آهن می باشد. که در حالت کلی از مخلوط اکسیدهای سیلسیم، گوگرد، فسفر و آلومینیوم تشکیل گردیده است. این آهن با حرارت دادن مکرر و کار با ابزار تغییر شکل، ساخته می شود. آهن فرفوژه بسیار قابل انعطاف می باشد. و اجازه می دهد تا آن را گرم نموده و مجددا گرم نموده و به اشکال گوناگونی تبدیل نماید.

این آهن هر چه بیشتر کارایی داشته باشد قوی تر می گردد. و از لحاظ ظاهری دارای فیبر است. در نتیجه این آهن در مقابل خستگی خیلی مقاوم می باشد. و اگر مقدار زیادی فشار به آن وارد شود پیش از خراب شدن مقدار زیادی تغییر شکل می گیرد.

ولی حال نوبت به چدن می رسد، چدن می تواند به طیف وسیعی از آلیاژهای آهن اشاره داشته باشد. ولی اغلب با آهن خاکستری مرتبط می باشد. چدن، آهن خالص نیست و حاوی 4-2 درصد کربن به علاوه مقادیر کمی سیلسیم و منگنز می باشد. ناخالصی های دیگر نیز همانند گوگرد و فسفر در آن معمول می باشد. فلز چدن در اثر ذوب سنگ آهن و مخلوط کردن آن با ضایعات فلزات و سایر آلیاژ ها تشکیل می گردد. سپس مخلوط مایع در قالب ریخته می شود تا خنک و جامد شود. چدن ماهیت خیلی شکننده ای دارد، به این معنا که نسبتا سخت و غیر قابل انعطاف می باشد.

چدن نسبت به آهن فرفوژه دشوارتر، شکننده تر و کم تر قابل انعطاف تر است. نمی توان آن را خم، کشش و چکش نمود به این دلیل که مقاومت کششی ضعیف آن به این معنا است که پیش از خم شدن یا تحریف، شکستگی خواهد داشت. با این حال از مقاومت فشاری خوبی برخوردار می باشد.

درب-فرفورژه

درب فرفورژه از نظر طراحی

درب فرفـورژه از نظر طراحی به 5 مدل اصلی تقسیم می گردد:

  • درب پارکینگ جنوبی ( درب فرفـورژه پارکینگ، درب فرفورژه ورودی ساختمان جهت جنوبی )
  • دربهای پارکینگ شمالی(دربهای فرفورژه پارکینگ، درب فلزی فرفورژه ورودی ساختمان جهت شمالی
  • درب نفر رو ( درب فزی فرفورژه نفر رو، درب فرفـورژه ورودی ساختمان )
  • دربهای حیاط ( درب فرفـورژه حیاط، دربهای خانه فـرفورژه، درب نفر رو فـرفورژه )
  • درب لابی ( درب فرفورژه لابی ساختمان، درب فرفـورژه لاکچری، دربهای فرفورژه شیشه ای لابی )

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

آسیاب برقی

۱ بازديد

جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید ۰۴۱۳۳۳۰۰۶۹۰

آسیاب برقی چیست؟

در حال حاضر داشتن یک آسیاب برقی برای هر آشپزخانه ای لازم می باشد. به این علت که راز آشپزی کردن خوب استفاده صحیح از ادویه ها است. و ادویه ها زمانی طعم واقعی خود را از دست نمی دهند که بلافاصله پس از آسیاب کردن استفاده شوند. به همین دلیل است که غذای رستوران ها همیشه خوشمزه تر می باشد. بیشتر آشپز های معروف، با استفاده از ادویه تازه آسیاب شده طعم متفاوتی به غذاهایشان می بخشند. شما نیز می توانیر به آشپزخانه خود یک آسیاب برقی اضافه نمایید و طعم واقعی مواد غذایی را تجربه نمایید.

آسیاب برقی با خرد کردن زردچوبه، فلفل، انواع ادویه ها، انواع قهوه، خشکباری همانند گردو و بادام و دانه‌ های روغنی برای تهیه مواد غذایی به کار می رود.

خرید آسیاب بـرقی

جهت خرید هوشمندانه آسیاب بایستی انواع آسیـاب های بـرقی را مطالعه نمایید تا یک آسیاب خوب با کارکرد عالی انتخاب کنید. در نظر بگیرید جهت خرد کردن قهوه نمی توانید از هر مدل آسیابی، استفاده نمایید به همین علت که دانه های قهوه بزرگ و سفت هستند و ممکن است آسیاب شما توانایی آسیاب کردن ان را نداشته باشد و به تیغه های آسیاب،  آسیب جدی وارد نماید. در نیتجه جهت خرد کردن و آسیاب قهوه از دستگاهی استفاده نمایید که قابلیت  خرد کردن قهوه را نیز دارد.

کافیست اطلاعاتی در مورد قدرت آسیاب داشته باشیم منظور از قدرت در اینجا توان خرد کردن و آسیاب کردن مواد غذایی و ادویه های گوناگون است. بیشتر آن ها میان 150تا 300 وات قدرت دارند. ولی در آسیـاب برقـی صنعتی می‌ توان انتظار به بیش از 500 وات را نیز داشت در نوع خانگی  چیزی میان 150 تا 300 وات نیز گزینه مناسبی می باشد. و جهت خرد کردن و آسیاب انواع مواد قابل استفاده است.

تنوع زیادی در انواع آسیاب برقی وجود دارد شما بنا به نیاز خود می توانید یکی از انواع دستگاه های آسیاب برقی را انتخاب نمایید. دستگاه های آسیاب برقی در چند دسته زیر تقسیم بندی می گردند.

مهم ترین دلایل استفاده از آسیاب برقی

  • خرد کردن و آسیاب راحت تر مواد غذایی سفت و سخت
  • کارایی راحت و صرفه جویی در زمان
  • تهیه ادویه تازه تر برای داده طعم واقعی به غذاها و لذیذتر شدن غذاها
  • سریع تر خرد کردن و آسیاب مواد غذایی سخت

آسیاب برقی

موارد مصرف آسـیاب برقی

آسیاب انواع فلفل مثل فلفل قرمز، فلفل سیاه

  • آسیاب دارچین و تهیه پودر دارچین تازه
  • آسیاب میخک
  • آسیاب زنجبیل
  • آسیاب زیره
  • آسیاب ریحان
  • آسیاب سیر
  • آسیاب نعنا
  • آسیاب پونه کوهی
  • آسیاب رزماری
  • آسیاب جوز هندی
  • آسیاب جعفری
  • آسیاب اسطوخودوس
  • و آسیاب بسیاری از مواد دیگر

برخی از نکات مهم برای خرید آسیاب برقی

  • در نظر گرفتن قدرت تیغه دستگاه (یک آسیـاب بـرقی مناسب برای بهتر خرد و آسیاب کردن مواد غذایی و ادویه ها بایستی تیغه تیزی داشته باشد)

در نظر داشته باشید زمان خرید تیغه های آسیاب برقی تیز، ضد زنگ و اصل باشد تا بتواند کارایی مورد نیاز را برای استفاده داشته باشد.

  • در نظر گرفتن قدرت آسیاب برقی (با توجه به استفاده ای که می خواهید از دستگاه آسیاب خود داشته باشید بهتر است به قدرت آسیاب هم توجه نمایید برای مثال اگر شما به قهوه علاقه دارید و تمایل دارید همیشه قهوه تازه اسیاب شده دم نمایید تا طعم آن لذیذ تر شود حتما به قدرت آسیاب دقت کنید که توانایی انجام این کار را داشته باشد.)
  • سرعت خرد کن ( آسیاب برقی را انتخاب کنید که به اندازه کافی قدرتمند بوده و سرعت استانداری داشته باشد)
  • جنس ظروف آسیاب
  • قابلیت جدا شدن ظروف و قطعات ( برای مراحل شستشو حتما به این نکته توجه داشته باشید تا بتوانید با اطمینان خاطر از دستگاه استفاده نمایید.)

آسیاب برقی

شیوه کار کردن آسیاب برقی

ساختار فیزیکی دستگاه آسیاب برقی به صورتی طراحی شده است که دارای بخش های زیر است.

  • دارای یک دکمه از نوع فشاری می‌باشد
  • دارای مخزنی در قسمت بالا که مواد را از آن قسمت در داخل مخزن می‌توان قرار داد.
  • معمولا یک اسیاب خوب دارای پایه‌ های ضد لغزش می‌ باشد که در زمان کار کردن با آن از بروز هرگونه خطر احتمالی جلوگیری به عمل آید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

وکیل حرفه ای

۰ بازديد

جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۴۱۱۹۳۵۰۴ تماس بگیرید

وکیل حرفه ای

وکالت یکی از مشاغل بسیار مهم حساس در جامعه می باسد. چرا که در ارتباط مستقیم با حق و عدالت و عملکرد مراجع قضایی است. وکیل حرفه ای ناظر بر اجرای درست قوانین در محاکمه می باشد. و هر جا قانون زیر پا گذاشته شود، وکیل با توان علمی خود از آن ممانعت به عمل می آورد. حضور وکیل در دعوا یک سرمایه گذاری صحیح و مناسب برای طرفین دعوا می باشد. لذا به منظور این سرمایه گذاری بایستی به قدر کافی تحقیق شود. و از وکیلی شایسته برای احقاق حقوق خود استفاده کرد.

وکالت تعهد به وسیله است به این معنی که وکیل موظف می باشد تمام تلاش خود را برای دفاع مناسب از موکل به کار گیرد. و قانونا مسئولیتی در رسیدن به نتیجه ندارد. و در حقیقت تضمینی برای دستیابی به نتیجه نمی دهد. ولی یک وکیل حرفه ای و وکیل متخصص بایستی در برابر موکل پاسخگو باشد. و این جریان معیار سنجش اعتبار وکیل در جامعه می باشد. و اینجاست که وکالت از سایر مشاغل آزاد جدا شده و احساس مسئولیت به همراه دقت بالا اساسی ترین اصل وکالت است.

وکیل حرفه ای  دادگستری حقوقدان

در این حرفه یک حقوق دان است و یک حقوق خوان بایستی کاملا آگاه باشید که وکیل حقوق خوان نصیب شما نشود. شما میخواهید یک وکیل مدافع داشته باشید که معلومات خوب در امور قانونی و قضایی داشته باشد. که در این صورت می تواند از نظر قانون شما را مشاوره و راهنمایی کند. یک وکیل حرفه ای خوب می تواند ساعت ها با قاضی پرونده در مورد موضوع پرونده و مبانی حقوقی آن بحث کند. و با استدلال های دقیق و علمی خود او را به چالش بکشد. وکیل باید در مورد دیگر رشته ها هم اطلاعاتی کسب نماید. اطلاعاتی که به کار آیند و در جریان دادرسی تاثیر گذار باشند. هر چه علم و دانش وکیل در زمینه های گوناگون بیشتر باشد در زمان دادرسی و دفاع در صحن دادگاه روند بهتری را طی نماید.

ویژگی مهم وکیل خوب

۱. وکیل خوب باید به روز باشد

با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات اتفاق می افتد لازم است یک وکیل خوب خود را با قوانین و مقررات جدید update نگه دارد.  و تنها به دانش چند سال قبل خود اکتفا نکند.

۲.  وکیل خوب باید امین و امانت دار باشد

وکیل خوب بایستی محرم اسرار موکلش باشد و هرگز اطلاعات و اتفاقات موکل خود را حتی پس از اتمام پرونده پیش هیچ فردی افشا نکند.

۳. پرهیز از گفتن توانایی های غیر قانونی و کذب و بلوف زدن

وکیل خوب هرگز موکل را الکی امیدوار نمی سازد بلکه با توضیحاتی جامع و کامل مسیر درست قانونی و نحوه سپری شدن مراحل رسیدگی پرونده را برای موکل شفاف سازی می نماید. و هرگز با بیان موضوعاتی چون من اطمینان صد در صد می دهم سعی در فریب و تنها گرفتن حق الوکاله را ندارد.

4. یک وکیل خوب بهترین و کم هزینه ترین و سریعترین راه حل را پیشنهاد می کند

یک وکیل خوب پس از بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و صحبت های لازم با موکل برای حل مشکل پیش آمده بایستی چندین راه حل قانونی را روی میز داشته باشد. همچنین علاوه بر مراجع قضایی ابتدا بایستی تلاش کند موضوع پیش آمده را با مذاکره و لاوی گری به نتیجه برساند.

اگر به ناچار پروسه قضایی را انتخاب نمود نتایج حاصل از طرح دعوا را به موکل تشریح خواهد کرد.

وکیل-حرفه-ای

5. استفاده از تجربه ی دیگران و کمک به قاضی جهت روشن شدن ابهامات پرونده

یک وکیل خوب علاوه بر علم و دانش خود، از تجارب دیگران را نیز جهت حل موضوع کمک می گیرد. و جهت کشف حقیقت تمامی همکاری های مورد نیاز را با قاضی انجام می دهد و نباید هیچگاه از آن سوء استفاده نماید که این خلاف شان وکالت و وکیل خوب است.

6. برخورد محترمانه با قاضی موکل طرف مقابل

وکیل خوب علاوه بر اینکه بایستی همه جوانب را رعایت نماید نهایت احترام به موکل و قاضی و طرف مقابل را نیز باید داشته باشد.

7. وکیل خوب دارای یک یا چند تخصص است (تخصص گرایی)

با توجه به این که حوزه حقوق همانند بیشتر حوزه ها چون پزشکی و... پیچیدگی و سختی موضوعی خاص خود را دارد. پس وکلایی که بصورت تخصصی صرفا در یک یا چند موضوع دعاوی مشغول مشاوره و وکالت می باشند از تجربه و تخصص بالایی نسبت به وکلایی که در تمام حوزه فعالیت می نمایند برخوردارند.

8. وکیل خوب باید قلمی سنگین و روابط عمومی و فن بیان قوی داشته باشد

نظر به محدودیت زمان دفاع در جلسات رسیدگی وکیل خوب بایستی جهت دفاع بیان شیوا و رسایی داشته باشد. و با بیان سنجیده و نافذ بتواند که در یک یا چند جمله دفاع خود را تحریر یا بیان نماید.

وکیل ماهر با اخلاق حسنه

اگر که شما نمی خواهید وکیل مدافعی داشته باشید که دارای خصوصیاتی مانند بد اخلاق و سنگدل باشد. شما باید کسی را به عنوان وکیل حرفه ای انتخاب کنید که با شما مهربان رفتار کند. و با شما احساس همدردی نماید. وکیل نباید موکل خود را ملامت کند. بلکه باید به دنبال چاره جویی و پیدا کردن راهی برای حل مشکل باشد.

وکیل حرفه ای باید تلاشگر باشد

کسی حاضر نیست که یک وکیل مدافع تنبل داشته باشد. از ویژگی های یک وکیل خوب این است که بسیار زحمت کش و تلاشگر باشد. و به طور دائمی و مستمر امور قضایی موکلین را در مراجع مربوطه پیگیری و تعقیب نماید.

وکیل با صبر و حوصله

موکل حق دارد از تمامی ابعاد پرونده خود آگاه باشد. لذا این وظیفه وکیل دادگستری به عنوان یک وکیل حرفه ای وکیل می باشد. که او را از چند و چون ماجرا آگاه می سازد. و با حوصله و دقت تمام موضوعات را برای شما شرح دهد. شما بایستی کاملا آگاه باشید و بدانید چه کار نیاز است انجام دهید. وکیل حرفه ای در واقع یک وکیل با حوصله میباشد که در تمام مراحل کار با اطلاع رسانی به موکل با همفـکری او به دفاع و پیشـروی در پرونده قضایی ادامه می دهد.

قدرت بیان وکیل حرفه ای

وکیل حرفه ای کسی است که قدرت بالایی در مکالمات تحریری و تقریری داشته باشد. وکیل شما بایستی به گونه ای بیان کند که شما آن را به آسانی درک کنید. علاوه بر این وکیل بایستی این قدرت را داشته باشد که با قدرت استدلال و استنباط خود ذهن قاضی را به واقعیت مساله راهنمایی نماید. و مقام قضایی را به همان نقطه ای برساند که خود و موکلش در آن قرار دارند.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

نرده فرفورژه دستساز تبریز فلز

۰ بازديد

برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. ۰۹۱۴۸۹۰۵۶۹۵

فرفورژه چیست ؟

با نگاهی به محیط اطراف در جهان امروزی کاملا متوجه تغییرات و تنوع بالای دکوراسیون ها، ساختمان سازی ها، درب و نرده فرفورژه دستساز و… خواهید شد. یکی از این موارد که از این تنوع بالا جا نمانده است. و دارای پیشرفت بالایی شده است. فلزات می باشند. فلزات طیف وسیعی را تشکیل می دهند که هر کدام کاربرد و خاصیت خود را بنا به قابلیت هایی که دارند. در کلیه صنایع امروزی به کار برده می شود. سپس به راحتی می توان این تنوع و پیشرفت را در دنیای فلزات مشاهده نمود.

گل نرده یا همان به زبان فارسی فِرفورژه و به فرانسوی Fer Forgé به معنای تغییر حالت دادن و فر دار کردن میله است. یا چند ضلعی آهنی که سمت نوک فلز با چکش باریک می شود. و در طول چند مرحله گرم کردن در کوره آهنگری به یک قطعه فر خورده زیبا برای استفاده در کارهای تزیینی تبدیل می‌ گردد. این صنعت بیشتر در ترکیه انجام می‌ گیرد. و فرفورژه از دو بخش فرفورژه تشکیل شده است که هر یک از آنها معنی مجزایی دارند. گل‌ نرده‌ های برگی، فورجی، کوره‌ای، فرفورژه و انواع قطعات فورج (قلیانی و استارت‌ ها) از انواع فرفورژه ها می باشند.

انواع نرده دستساز از لحاظ متریال

  • فلزی
  • چوبی
  • شیشه ای
  • عوامل تاثـیر گذار بر روی قیـمت
  • نوع جوش
  • جنـس رنگ
  • تراکم شـاخه های نرده
  • عرض حـفاظ

ویژگی

نرده های فرفورژه نقش مهمی در زیبایی و امنیت برای ما دارند. همچنین در برخی موارد به کار گرفته می شوند.

  • دکور
  • تخت خواب
  • مبلمان
  • درب های ورودی

[caption id="attachment_12019" align="aligncenter" width="800"]نرده-فرفورژه-دستساز نرده-فرفورژه-دستساز[/caption]

معایب و مزایای فرفورژه

محکم و بادوام مانند فلز مثل آهن، این آهن بر خلاف چهره زیبا و ظریف و کاربرد هایی که در طراحی دارد. اما بر خلاف تصور ما از مقاومت زیاد برخوردار می باشد. به قذری مقاوم است که هیچ چیز نمی تواند به آن آسیب برساند. و دارای استحکام بالا است و نگران ظرافت بیش از حد آن نباشید.

 زیبایی منحصر به فرد نرده فرفورژه دستساز

افراد کمی هستند که از درب و نرده فرفورژه دستساز و دیگر موارد ساخته شده از فرفورژه که در محیط اطراف مشاهده می کنیم خوشش نیاید. و اصلا نمی توان منکر زیبایی نرده فرفورژه دستساز شد. قطعا می توان اظهار داشت که یکی از اصلی ترین عوامل موثر در زیبایی ساختمان،نقش های فرفورژه بر روی درب، پنجره و نرده فرفورژه دستساز می باشد. و اگر از این نوع فلز و طراحی به کار برده نمی شد. ظاهر ساختمان ها و نقش ها کاملا متفاوت بود. و می توان گفت بی روح بودند. و آن همه زیبایی که فرفورژه دارد در آنها نخواهد بود.

 تنوع فراوان فرفورژه

می توان گفت یکی از برترین امتیازات فرفورژه تنوع بیش از حد در مدل های آنها است. پس با خیال راحت می توانید هر مدلی که در نظر دارید را طراحی و پیاده سازی نمایید.

قیمت متناسب فرفورژه

قیمت اصلی ترین جز در انتخاب است. تنها موردی که در مورد قیمت نرده فرفورژه دستساز باید گفت این است که محصولات فرفورژه از قیمت بسیار مناسب و عالی برخوردار هستند. که این مورد در پرفروش بودن آن تاثیر دارد.

انواع نرده فرفورژه دست ساز

  • تسمه ای
  • چارسو
  • میلگردی
  • آلومینیومی
  • چدنی

[caption id="attachment_12018" align="aligncenter" width="800"]نرده-فرفورژه-دستساز نرده-فرفورژه-دستساز[/caption]

نکات مهم در مورد ساخت نرده فرفورژه

  • یکی از نکات مهم این است که بایستی به جنس و نوع نرده توجه شود. نرده های میلگردی و چارسو زیبایی چشمگیری دارند.
  • رنـگ ها و نقش هایی که قرار است در نرده به کار رود انتخابی باشد.
  • نرده ها بایستی ویژگی خم شدن و یا قوس دادن را داشته باشند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

لوله فولادی در زنجان

۰ بازديد

لوله فولادی در زنجان

لوله فولادی (steel pipe) یکی از رایج ترین انواع لوله ها در صنعت می باشد. استوانه ای بلند است که دو سر آن باز بوده و سطح مقطع آن دایره می باشد. لوله فولادی در زنجان تو خالی می باشد. و از جنس فولاد است لوله های فولادی کاربردهای وسیعی در صنایع گوناگون دارند. نیاز است بدانید کاربرد لوله های فولادی فقط به انتقال مایعات و سیالات محدود نمی شود. و در فواصل کوتاه می توان از این لوله ها برای انتقال مواد جامد نیز استفاده نمود. برای شکل به لوله های فولادی از روش هیدروفرمینگ لوله به کار برده می شود.

فرآیند هیدروفرمینگ لوله به سه روش انجام می گیرد:

  • هیدروفرمینگ فشار پایین
  • هیدروفرمینگ فشار بالا
  • هیدروفرمینگ فشار متغیر

انواع لوله های فولادی

لوله های فولادی با توجه به مشخصاتی که دارند. به انواع مختلفی تقسیم می شوند. هر کدام از انواع لوله های فولادی نیز با توجه به ویژگی های خود کاربرد متنوعی در صنایع مختلف دارند. متداول ترین انواع لوله های فولادی عبارتند از:

لوله گازی

یکی از لوله های فولادی بسیار مهم، لوله گاز می باشد. لوله گاز لوله ای از جنس فولاد یا پلی اتیلن می باشد. که جهت انتقال گاز استفاده می شود. این محصول در صنایع مختلفی قابل استفاده بوده. و به صورت عمده برای خطوط انتقال گاز از نقطه ای به نقطه دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی لوله گاز به دو صورت نورد گرم و نورد سرد در کارخانه تولید می شود. مزایای استفاده از لوله گاز بسیار متنوع می باشد، اما لازم است بدانید لوله های گاز به دو دسته توکار و روکار تقسیم می گردند.

لوله مسی

از پر استفاده ترین لوله ها در صنعت، لوله مسی می باشد. از لوله های مسی به عنوان خطوط آبرسانی در خانه ها استفاده می شود. لوله های مسی برای سیستم های تهویه، سیستم های لوله کشی و سیستم های حرارتی استفاده می شوند. بارزترین ویژگی لوله های مسی مقاومت بالا در برابر خوردگی می باشد.

انواع لوله های مسی عبارتند از:

  • لوله مسی کلاف
  • لوله مسی شاخه ای
  • لوله مسی مویین
  • لوله مسی کویل

 

[caption id="attachment_2862" align="aligncenter" width="800"]لوله فولادی در زنجان لوله فولادی در زنجان[/caption]

لوله اسپیرال

لوله اسپیرال به لوله های فولادی نورد گرم و مارپیچی می گویند. که در اندازه های  ۸ تا ۱۲۰ اینچ تولید می شود. در فرآیند تولید لوله اسپیرال، نوار فولادی به شکلی نورد می شود. که با مرکز لوله در یک زاویه باشد. برای استحکام بیشتر در برابر فشار وارد شده به دیواره لوله اسپیرال، نوع جوش اهمیت بسزایی دارد. پس مهم ترین بخش تولید لوله های اسپیرال، جوش جداره لوله می باشد. مزایای لوله اسپیرال عبارت است از: مقاومت در برابر شکست و ترک لوله، قابلیت شکل پذیری، عدم نیاز به تجهیزات سنگین برای تولید، عدم وجود محدودیت در طول لوله فولادی در زنجان و...

لوله مانیسمان

لوله مانیسمان که در اصطلاح بازاری به مانسمان معروف است. نوعی لوله بدون درز (Seamless) می باشد. عمده کاربرد لوله مانیسمان در صنایع حساس می باشد. مواد اولیه برای ساخت لوله مانیسمان، به شکل شمش می باشد. که از طریق حرارت، کشش، غلتک، عبور از زره و همچنین روش های گریز از مرکز به محصول نهایی تبدیل می شود. شیوه های خاصی که برای تولید لوله مانیسمان به کار برده می شود، باعث می شود قیمت لوله مانیسمان از دیگر لوله های موجود در بازار گران تر باشد.

لوله داربست

داربست های ساختمانی سازه هایی فلزی هستند. که برای دسترسی به جاهای سخت ساختمان در زمان ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. داربست ها از لوله های ۶-۳ متری از جنس فلز ساخته می شوند. این لوله ها که به نام لوله داربست شناخته می شوند. در دو نوع سبک و سنگین و برای شرایط وزنی مختلف تولید شده اند. سایز استاندارد این محصول دارای قطر خارجی ۴۸٫۳ میلی متر و ضخامت دیواره ۳٫۲ میلی متر و طول ۶ متر می باشد. داربست از متصل شدن لوله های داربستی تولید می شود.

لوله فولادی لنس در زنجان

لوله لنس به لوله هایی گفته می شود که جنس آن ها از تیوب فولادی هستند. و مهم ترین کاربرد آن ها برای انتقال گاز و پودرهای مختلف مذاب هستند. بیشتر گازها حتی آرگون، اکسیژن و نیتروژن را هم می ‌توان از لوله لنس به مقصد مورد نظر انتقال داد. و یا اصطلاحا تزریق کرد.

کاربرد دیگر لوله لنس در تمیز کردن و شست و شوی مخزن های بزرگ، نازل ها، پاتیل های تولیدی و سیستم های اسلاید گیت است. لوله لنس ابعاد و اشکال مختلفی دارد. به همین دلیل قیمت گذاری آن متفاوت است. در حالت کلی هرچه لایه لوله لنس استفاده شده در ساختمان بیشتر باشد، قیمت لوله لنس بیشتر خواهد داشت.

لوله فولادی گوشت دار

لوله گوشت دار از دسته لوله های فولادی است. که به علت ضخیم بودن دیواره های آن بنام لوله گوشت دار یا فولادی ضخیم شناخته شده است. لوله های گوشت دار به دلیل ضخامت دیواره های آن قابلیت جوش پذیری ندارند. اصولا برای انتقال مایعات از تیوب های گوشت دار استفاده می شود. ضخامت این تیوب ها از حد معمول بالاتر می رود. و اصولا این ضخامت متغیر است. از چندین میلی متر تا چندین سانتی متر می باشد.

 

[caption id="attachment_2863" align="aligncenter" width="800"]لوله فولادی در زنجان لوله فولادی در زنجان[/caption]

لوله مبلی

لوله مبلی از انواع لوله های فلزی می باشد. و در اصل به لوله ای می گونید. که بوسیله نورد سرد و از ورق روغنی تولید شود. لو‌‌‌له مبلی از ورق های نازک و دارای ضخامت کم و به وسیله روش نورد سرد تولید می گردد. یا با جوشکاری مقاومت الکتریکی با فرکانس بالا. لو‌له مبلی را به عنوان لو‌له سبک یا لو‌له روغنی نیز می شناسند. لو‌له مبلی توسط فرآیند نورد سرد تولید می شود. به همین دلیل دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

انواع لوله مبلی عبارتند از:

  • لوله سبک بدون درز
  • لوله سبک درزدار

لوله فولادی آتشخوار در زنجان

لوله آتشخوار نوعی لوله صنعتی با آلیاژ خاص است. جنس لوله های آتشخوار به گونه ای است. که در برابر فشار و حرارت های بالا مقاومت خوبی دارند. به همین جهت برای انتقال گازهای پرفشار و مایعات با حرارت بالا استفاده می شوند. لوله های آتشخوار با توجه به ویژگی بارزی که دارند، کاربرد وسیعی در صنایع مختلف دارند. معمولا صنایعی که با گرما و حرارت های بالا سروکار دارند. از لوله های آتشخوار استفاده می نمایند. قیمت لوله آتشخوار تحت تاثیر پارامترهایی مانند سایز لوله آتشخوار و میزان درزها و شکاف های لوله آتشخوار تغییر می کند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

معایب و مزایای درب فلزی

۰ بازديد

درب فلزی

درب فلزی یک محصول ساختمانی می باشد. که در طرح ها و مدلهای متنوع از جنس های گوناگون و بوسیله تولیدکنندگان و صنایع گوناگون طراحی و به بازار ارائه می شود. معایب و مزایای درب فلزی را در این سایت بررسی می نماییم. درب های فلزی بر اساس اینکه چه ابعاد و اندازه ای دارند. قیمت های متفاوتی دارند. درب فلزی ساختمان به عنوان درب حیاط، درب پارکینگ، درب ورودی مجتمع های مسکونی یا آپارتمان ها معمولاً به کار برده می شود. در حال حاضر تنوع مدل هایی که از درب حیاط یا درب ورودی ساختمان در بازار وجود دارند، گسترده است. انتخاب و خرید درب فلزی مقوله ای است که کاملاً سلیقه ای است. همچنین خریداران بر اساس نوع درب هایی که می پسندند، آن ها را خریداری می کنند.

اگر تاکنون برای خرید درب فلزی ساختمان به فروشگاه های درب مراجعه نموده اید.  حتماً علاوه بر تنوع طرح ها و رنگ های جدید توجه شما را به خود جلب نموده اند. درب فلزی ساختمان یک نوع از این درب ها است. البته درب های ورودی از جنس های مختلف نظیر چوب و فایبر گلاس نیز ساخته می شوند. هر یک دارای معایب و مزایایی می باشند.

معایب و مزایای درب فلزی ساختمانها

اولین موردی که در نظر بینندگان نمای بیرونی ساختمان جلوه می نماید. طرح و مدل درب فلزی ساختمان است. درب فلزی صرف نظر از اینکه در محل پارکینگ یا حیاط یا ورودی مجتمع مسکونی یا اداری نصب گردد. نقش بسیار زیادی در زیبایی نمای بیرونی یک ساختمان فراهم مینماید. اگر خود را به جای مخاطبان قرار دهید خواهید دید که زیبایی درب حیاط، اهمیت زیادی دارد.  اکثر مشتریان درب فلزی ساختمان ترجیح می دهند نوعی از درب را خریداری نمایند. که علاوه بر حفظ زیبایی نمای بیرونی، امنیت و... را برای آن ها تضمین کند.

معایب-و-مزایای-درب-فلزی

انواع درب حیاط و درب فلزی ساختمان با فناوری های مدرن و طرح های زیبا سازگار با معماری های امروزی ساخته می شوند. اکثر تولید کنندگان درب فلزی ساختمان سعی دارند انتظارات مشتریان را از محصولات مرغوب برآورده سازند. یکی از مزابای خرید درب فلزی ساختمان و نصب آن در محل ورودی درب حیاط یا درب پارکینگ، سفارشی سازی بر اساس سلیقه مشتریان می باشد.  انواع درب های ساختمانی که در این مجموعه صنعتی تولید می شوند متنوع هستند. وهمچنین این محصولات طبق مدل درخواستی و سلیقه مشتریان، به صورت کاملاً سفارشی تولید می شوند.

کاربرد سی ان سی در درب فلزی

کاربرد سی ان سی به حوزه های گسترده ای در صنعت متصل شده است. درست کردن قطعه های کوچک تزیینی از چوب، برش دادن چوب با طرح و فرم مورد نظر، حکاکی کردن متن دلخواه بر روی قطعات چوب ام دی اف، حکاکی کردن نقشه های سه بعدی بر روی سطوح چوب، ساخت مبل و درب فلزی از کاربرد های دستگاه سی ان سی است.

معایب و مزایای درب فلزی در ساختمان

درب های فلزی پرطرفدارترین درب های ساختمانی می باشند. که ازلحاظ دوام، استحکام، طول عمر و امنیت برای ساختمان در سطح بسیار ایده‌ آل قرار دارند. هزینه تعمیرات و نگه داری درب های فلزی در مقایسه با درب های چوبی بسیار اندک است. چنانچه سطح درب های فلزی خراشیده شود. و یا رنگ برخی از بخش های آن از بین برود. با ابزارهای بسیار ساده می توان آن را ترمیم نمود.

قیمت و وزن درب فلزی

قیمت درب فلزی ساختمان و نصب درب ساختمانی ۲ چالش بزرگ در این مورد هستند. قیمـت انواع درب فلزی ساختمان در مقایسه با درب های ورودی که از جنس چوب ساخته شده اند. گران تر می باشد. وزن درب فلزی حیاط یا درب ورودی ساختمان در مقایسه با درب های چوبی، سنگین تر است. به همین دلیل نصب این درب ها به نیروی کار حرفه ای و متخصص نیاز دارد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

وکیل قتل

۰ بازديد

جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۴۱۱۹۳۵۰۴ تماس بگیرید

وکیل قتل

آیا در مورد وکیل قتل چیزی شنیده اید؟ قتل یکی از آن دسته رفتارهای هنجار شکنی است که از گذشته تاکنون مورد توجه قانون گذاران در کشور های گوناگون بوده است. همانگونه که میدانید یکی از جرائم بسیار سنگینی که دارای عواقب جبران ناپذیری می باشد، قتل است. در کلیه جوامع و نظام های حقوقی دنیا توجه زیادی به جرم قتل گردیده است. و جهت جلوگیری از گسترش این عمل خشونت بار، قوانین گوناگونی برای مجازات مرتکبان آن تعیین گردیده است.

وکیل قتل کسی است که دارای مهارت و تجربه ی کافی در حوزه ی حل و فصل پرونده های مربوط به ارتکاب جرم قتل می باشد. و می تواند جهت احقاق حقوق افراد از ادله اثبات و مدارک مستند استفاده نماید. حقیقت این است که به همان اندازه که جرم قتل دارای نتایج و آثار زیانباری است. دارای روند دادرسی تقریبا پیچیده ای می باشد. و هر گونه کوتاهی و عدم شناخت قوانین مربوط به آن دلیل تضییع حقوق افراد می گردد.

وکیل متخصص قتل

جهت انتخاب وکیل قتل، افراد بایستی دارای اطلاعات کافی در این حوزه باشند و با دقت خیلی زیادی اقدام به انتخاب وکیل نمایند. هنگامی که جرم قتل انجام می گیرد. ابعاد آن خیلی گسترده تر از آنچه که در ظاهر به نظر می رسد، می باشد. احتمالا در نگاه اول اینگونه به نظر می رسد که تنها خانواده مقتول دچار آسیب شده است. و با انجام قصاص و یا اعدام فرد قاتل، احساس آرامش بالاتری به آنها دست می دهد.

اما اگر بخواهیم این مسئله را با دقت بیشتری  مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که نه تنها خانواده مقتول بلکه خانواده قاتل، اطرافیان او نیز دچار آسیب های روحی شدیدی می شوند. و با انجام قصاص عمق آسیب نیز افزایش پیدا می کند. با وجود اینکه قصاص حق خانواده مقتول و اولیا دم او است اما برخلاف تصور خیلی از مردم، پس از انجام قصاص هم احساس آرامش خانواده مقتول در اکثر مواقع تامین نمی گردد.

آمار و ارقام به دست آمده از سال های گذشته به خوبی این موضوع را ثابت می نماید. خانواده هایی که قربانی پرونده های قتل می گردند و یکی از اعضای خانواده خود را از دست می دهند، نمی توانند همانند گذشته زندگی نسبتا معمولی را تجربه نمایند و این موضوع باعث ایجاد آسیب به اجتماع نیز می شود.

در نهایت افراد متخصصی همانند وکیل قتل با هدف کاهش جنین آسیبهایی جهت کاهش مجازات مرتکبان فعالیت می کنند. حساسیت کاری یک وکیل قتل خیلی زیاد می باشد. به این علت که نتیجه کار دارای تاثیر بسیاری در زندگی افراد مختلف و حتی جامعه انسانی است. مطابق با این موضوع باید تمام متقاضیان انتخاب وکیل قتل دارای اطلاعات کاملی در رابطه با قانون و نحوه انتخاب وکیل برای پرونده قتل باشند تا بتوانند فردی متخصص و حرفه ای را برای سپردن وکالت پرونده به او، انتخاب کنند.

در برخی از پرونده ها مانند پرونده هایی که موضوع آنها مالی است. کوتاهی وکیل باعث شود تا ضرر و زیان مالی به موکل وارد شود اما در پرونده های مربوط به قتل، آسیب ها و زیانهای ناشی از هر گونه کوتاهی وکیل، فقط با پرداخت پول و هزینه قابل جبران نمی باشد. در نتیجه ممکن است هر گونه کوتاهی در انتخاب وکیل موجب شود تا جان خیلی از افراد به ناحق گرفته شود و حقوق آن ها پایمال شود.

از آن جایی که در پرونده های مرتبط با قتل، موضوع اصلی جان افراد است. روند دادرسی چنین پرونده هایی خیلی پیچیده می باشد. و فقط افرادی می توانند به روند دادرسی پرونده و روشن شدن حقایق یاری کنند که دارای تخصص و مهارت بسیار زیادی باشند.

وکیل-قتل
وکیل قاتل

زمانی که پرونده های مرتبط با قتل در محاکم قضایی مطرح می شوند، اولین موردی که به ذهن مردم میرسد این است که بایستی از یک فرد متخصص و حرفه ای در جریان پرونده یاری بگیرند تا حق فرد قاتل و همچنین خانواده مقتول ضایع نگردد. فقط فردی که در چنین مواردی می تواند به ارائه خدمات حقوقی به طور حرفه ای بپردازد، وکیل قتل می باشد. وکیل قتل با کلیه جزئیات مرتبط با پرونده های گوناگون قتل آشنایی دارد و می تواند با جمع آوری مدارک و ادله ی اثبات کافی در کاهش مجازات قاتل نقش موثری را ایفا نماید.

زمانی که وکیل قتل همه ی اسناد و مدارک کافی را به منظور کاهش مجازات قاتل به دادگاه ارائه دهد. روند دادرسی پرونده با سرعت بالاتری طی خواهد شد. چنین اقداماتی که بوسیله یک وکیل قتل با تجربه انجام می گیرد. موجب تکمیل روند تحقیقات دادگاه جهت جمع آوری اطلاعات می گردد. لذا انتخاب وکیل قتل تاثیر زیادی در تعیین آینده فرد متهم دارد. وکیل قتل می تواند با تکیه بر مهارتی که دارد، زندگی دوباره ای را به فرد متهم و خانواده اش ببخشد و وی را از مجازات اعدام نجات دهد.

وقتی که در همان ابتدا یک پرونده مرتب با قتل، رسیدگی به پرونده را به وکیل قتل حرفه ای بسپارید. خیالتان از این موضوع راحت خواهد شد که چنین شخص متخصصی می تواند کلیه ی مدارک و اسناد کافی را برای کم کردن مجازات افراد، جمع آوری نماید. وکیل قتل همه ی لوایح و دادخواست های مورد نیاز را برای تکمیل پرونده با مهارت و تجربه ای که دارد، تنظیم می نماید. و آن ها را به بهترین نحو به مراجع قانونی ذیصلاح ارائه می نماید.

مجازات انواع قتل

پرونده ه های گوناگونی وجود دارند که وکیل قتل به آن ها رسیدگی می نماید. و شرایط و جوانب حقوقی مختلفی در انواع پرونده های قتل وجود دارد که در محاکم قضایی به آن ها رسیدگی می گردد. به طور کلی جرم قتل با توجه به نحوه مجازات، هدف مرتکب و شرایط محیطی و... دارای انواع گوناگونی است که در قانون مجازات به آنها اشاره شده است.

قانونگذار کشور ما برای انواع گوناگون قتل، مجازات های نسبتا متمایزی را در نظر گرفته است. با استناد به مفاد ۲۹۶ الی ۲۹۹ قانون مجازات به انواع قتل و مجازات های مرتبط با آن ها اشاره می نماییم:

اگر فردی، عمداً جنایتی را بر عضو شخصی وارد سازد و او به موجب سرایت جنایت فوت نماید. چنانچه جنایت انجام شده مشمول تعریف جنایات عمدی باشد، قتل عمدی به شمار می رود، در غیر این صورت قتل شبه عمدی می باشد و مرتکب علاوه بر قصاص عضو به پرداخت دیه نفس نیز محکوم می شود.

اگر فردی با یک ضربه عمدی، باعث جنایات متعدد بر اعضای مجنیٌ علیه شود، چنانچه تمام آن ها به صورت مشترک باعث قتل او شود و قتل نیز مشمول تعریف جنایات عمدی باشد تنها به قصاص نفس محکوم می گردد.

اگر فردی با ضربه های متعدد عمدی، باعث جنایات متعدد و قتل مجنیٌ علیه شود و قتل نیز مشمول تعریف جنایات عمدی باشد، چنانچه بعضی از جنایتها باعث قتل شود. و بعضی در وقوع قتل نقشی نداشته باشند، مرتکب علاوه بر قصاص نفس، حسب مورد، به قصاص عضو یا دیه جنایت هایی که تأثیری در قتل نداشته است.

محکوم می گردد. لذا اگر قتل توسط مجموع جنایات تشکیل شود. در صورتی که ضربات به صورت متوالی وارد شده باشد در حکم یک ضربه است. در غیر این صورت به قصاص یا دیه عضوی که جنایت بر آن، متصل به فوت نبوده است نیز محکوم می گردد.

وکیل قتل یا وکیل تسخیری؟

حقیقت این است که در خیلی از موارد، قتل از نوع عمد نمی باشد. و در صورت اثبات این موضوع، مجازات فرد مرتکب کم می شود. بهترین راهی که می توان با استفاده از آن، جهت کاهش مجازات مرتکب اقدام نمود مراجعه به وکیل قتل می شود.

در حال حاضر اکثر وکلایی که دارای پروانه وکالت می یاشند و بصورت تخصصی کار می کنند. دارای مهارت و تبحر در حل و فصل پرونده های خاصی هستند. برای اینکه بتوانید نتیجه خوبی را از روند دادرسی پرونده قتل بگیرید، نیاز است تا حتما به وکیل قتل مراجعه نماید. اغلب چنین وکلایی علاوه بر داشتن دانش کافی، تجربه  در حوزه رسیدگی به پرونده های مرتبط با قتل دارند.

مسئله انتخاب وکیل قتل در دادگاه ها و محاکم قضایی دارای اهمیت بسزایی می باشد. و قانونگذار کشور ما حضور چنین وکیلی را در جریان پرونده های کیفری الزامی می داند. اهمیت انتخاب وکیل در جریان چنین پرونده هایی تا حدی برای قانونگذار دارای اهمیت بسزایی است. که در ماده ۱۸۶ قانون آیین دادرسی کیفری به مبحثی به نام وکیل تسخیری اشاره نموده است.

مطابق با قانون آیین دادرسی کیفری، متهم می تواند از دادگاه تقاضا نماید وکیلی برای او تعیین کند چنانچه دادگاه تشخیص دهد متهم توانایی انتخاب وکیل را ندارد از میان وکلای حوزه قضایی و در صورت عدم امکان از نزدیک ترین حوزه مجاور وکیلی برای متهم تعیین خواهد کرد. و در حالی که وکیل درخواست حق الوکاله کند دادگاه حق الزحمه را متناسب با کار تعیین خواهد نمود. و در هر حال حق الوکاله تعیینی نباید از تعرفه قانونی تجاوز نماید حق الوکاله یاد شده از ردیف مربوط به بودجه دادگستری پرداخت خواهد شد.

وکیل-قتل
شرایط عمومی قصاص

یکی از مهم ترین سوالاتی که اغلب برای خیلی از افراد در جلسات مشاوره با وکیل قتل پیش می آید این است که شرایط عمومی قصاص به چه مواردی تقسیم می شود؟

در پاسخ به این سوال بایستی گفت که شرایط قصاص به موارد گوناگونی تقسیم می گردد که در قانون مجازات به صورت کامل به آن ها اشاره گردیده است. با توجه به قانون می توان این شرایط را در دسته بندی زیر گنجاند:

قصاص در حالتی ثابت می گردد که مرتکب، پدر یا از اجداد پدری مجنیٌ علیه نباشد و مجنیٌ علیه، عاقل و در دین با مرتکب برابر باشد.

در صورتی که مجنیٌ علیه مسلمان باشد، مسلمان نبودن مرتکب، مانع قصاص نیست.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

درب فلزی فرفورژه در بابل

۰ بازديد

 

درب فرفورژه: فرفورژه چیست؟

فرفورژه Ferforge واژه ای فرانسوی است که در فارسی به گلنرده نیز ترجمه شده است. (wrought Iron)،  به معنای تغییر حالت دادن و فِر دادن چهارپهلو یا میلگرد فلزی است. نوک فلز به وسیله چکش یا پتک تیز شده و پس از گرم شدن داخل کوره آهنگری، در چند مرحله با هنر دست صنعتگران ماهر به قطعه ای فِرخورده ( دایره های ریز حلزون مانند) و زیبا تبدیل می شود. در ادامه درباره درب فلزی فرفورژه در بابل بیشتر آشنا خواهید شد.

فرفورژه در تزئین بسیاری از محصولات در صنایع فلزی کاربرد دارد. ساخت تخت های فلزی، گلدان، شمعدان، نرده پله، پنجره، درب  و بینهایت محصول دیگر که توسط آهنگران ماهر ایرانی طراحی و ساخته می شود. کشور پیشرو در توسعه این صنعت کشور فرانسه و ایتالیا بوده که در سالیان اخیر ،ترکیه و ایران نیز به آنان پیوسته اند. درب فلزی فرفورژه در بابل نیز از استقبال خوبی برخوردار است. در ادامه در مورد این مطلب توضیح بیشتری خواهیم داد با ما همراه باشید. متریال پایه برای ساخت تمام انواع درب فلزی فرفورژه در بابل، آهن است. تمام قطعات این مدل درب زیبا که به اصطلاح فر داده میشود از چهارسوهای فلزی تشکیل می شود. به همین دلیل دربهای فرفورژه پایدارای و استحام بسیار بالایی دارند.

در تولید درب فلزی فرفورژه در بابل از چه مدل هایی الهام گرفته می شود؟

تولید گل‌نرده در صنعت به این صورت است که میله های فلزی در کوره های ریخته گری در دمای بالا گداخته می‌ شوند. و تا دمای نرم شدگی حرارت می بینند. پس از آن از طریق دستگاه پرس و قالب گیری به اشکال مورد نظر در می آیند. استفاده از دستگاه های مدرن که بتواند میله های فلزی را به اشکال دلخواه شکل دهد در این صنعت یک ضرورت محسوب می‌شود. البته در  زمینه تولید درب فلزی فرفورژه در بابل، تبریز فلز که از فناوری های پیشرفته تر با طرح های مدرن و جذاب استفاده می کند موفق تر خواهند بود. اغلب طرح های که بر روی انواع درب ساده در تبریز فلز برای تولید درب فلزی فرفورژه در بابل ارائه می شود اغلب به شکل حرف S انگلیسی یا تلفیقی از دو حرف S با پیچ و تاب های دنباله دار است.

مزایای خرید و نصب انواع درب های فرفورژه در چیست؟

اگر هزینه بیشتری برای درب فلزی فرفورژه در بابل اختصاص می دهید، در عوض، زیبایی، امنیت، نوآوری و تکنولوژی را در یک زمان در اختیار خواهید داشت. بسیاری از مشتریان  تبریز فلز در مورد قیمت درب حیاط فرفورژه با این چالش مواجه هستند که آیا درب های فرفورژه، ایمنی ورودی ساختمان را تضمین می‌کنند یا خیر؟!

یکی از اهدافی که صنعتگران تبریز فلز  دارند تولید انواع درب های فرفورژه و درب فلزی ساختمان است، تولید محصولات مرغوب و با ایمنی بالا است. تصور عاقلانه ای نیست اگر بگوییم درب های فرفورژه  ساخته شده به وسله صنعت گران تبریز فلز ایمن نیستند؛ زیرا از بهترین تکنولوژی برای تولید آنها استفاده شده است. همچنین مرغوب ترین فلزات، چهار چوب، قفل فلزی، رنگ های پایدار، و لنگه های محکم درب برای تولید انواع درب فلزی فرفورژه در بابل در صنعت به کار می روند؛ همچنین از بهترین رنگ ها و بادوام ترین پوشش الکترواستاتیک برای محافظت درب استفاده می شود. کیفیت این درب ها مطابق با استانداردها صنعتی می باشد؛ بنابراین خالی از لطف است که  محصولات تبریز فلز را با ابهام در مسئله ایمنی ارزیابی کنید.

انتخاب رنگ درب ورودی ساختمان 

متداول ترین رنگ هایی که مشتریان  تبریز فلز برای درب می‌پسندند رنگ‌های مشکی، قهوه ای سوخته، طلایی، قرمز آجری، قرمز اخرایی و یا ترکیبی از رنگ های فوق بر روی لنگه های درب است.

بسته به اینکه از چه مصالح و سنگ هایی برای طراحی نمای بیرونی ساختمان استفاده شده باشد می توان مدل رنگ درب را انتخاب کرد. درب مشکی رنگ با تزیینات طلایی، هماهنگی جذابی با سنگ های روشن به رنگ کرمی یا قهوه ای روشن ایجاد می کند.

درب فرفورژه از نظر کاربری

ما جهت اینکه بتوانیم نیازهای سازندگان و طراحان ساختمان ها را درباره درب فرفورژه ساختمان رفع کنیم به بررسی انواع درب فلزی فرفورژه از لحاظ کاربری اشاره خواهیم داشت :

  • درب فرفـورژه تک لنگه (درب یک لنگه فرفورژه)
  • درب فرفـورژه دو لنگه (درب 2 لنگه فرفورژه)
  • درب فلزی فرفورژه سه لنگه (درب 3 لنگه فرفورژه)
  • درب 4 لنگه فرفورژه (درب چهار لنگه فرفورژه)
  • درب فلزی فـرفورژه ریلی (درب پارکینگ فرفورژه ریلی)

درب فرفوژه نفر رو و دو لنگه

نسل جدید درب فلزی فرفورژه در بابل

نمونه های دیگردرب فلزی فرفورژه در بابل، درب های هستند که در قسمت بالایی درب به صورت منحنی و گنبدی شکل ساخته شده باشد. نمای بالای این درب ها مانند یک تاج پادشاهی در قسمت ورودی ساختمان از دور خودنمایی می کند.

به طور کلی طرح های هندسی متقارن، طرح های برگرفته از طبیعت و همچنین طرح های ترکیبی فرفورژه با شیشه، ایده های جدیدی هستند که در حال حاضر در صنعت تولید انواع درب های فرفورژه ساختمانی در بازار ارائه شده اند. هرچه فرفورژه های اعمال شده بر روی نمونه‌های درب، پیچیده‌تر باشد جذاب تر به نظر می آیند. به همین دلیل پیش بینی می کنیم میزان استقبال از طرح های شگفت‌انگیز و غیر متداول مشتریان تبریز فلز در سال های اخیر بسیار بیشتر باشد.

بهترین تولیدکننده درب فلزی فرفورژه در بابل

هیچ محدودیتی در طراحی برای درب فرفورژه پارکینگ ، عابر ، فنس ، نرده پنجره یا نرده پله وجود ندارد! شما میتوانید هر ایده ای را برای درب فرفورژه ساختمان خود به واقعیت مبدل کنید و به متخصصان تبریز فلز بسپارید تا طرح دلخواه شما را ایجاد کنند.

استفاده از هنر دست صنعتگران تبریز فلز برای تولید درب فرفورژه در تبریز برای ایجاد قطعات فرفورژه باعث میشود شما  مشتریان فلز گداخته را در هر شکل و جهتی که میخاهید طرح دهید بچرخانید , بتابانید و حالت دهید. استفاده از این قطعات تزئینی در کنار بهره گیری از تکنولوژِی روز در برش ورقهای فلزی مانند دستگاه های CNC و واترجت ,  تبریز فلز تمام محدودیت ها را برای ایجاد طرح دلخواهتان از بین برده است.

به لطف این ترکیب عالی برای درب فرفورژه (هنر دست و تکنولوژِ روز) شما هر طرحی را که برای درب ساختمان خود در ذهن تصور کنید را میتوانید بسازید! این ویژگی منحصربفرد باعث شده ارشیتکت ها بتوانند دربهایی را در سازگاری کامل با نمای ساختمان انتخاب یا طراحی کنند.

درب فرفورژه ؛ بدون نیاز به مراقبتهای ویژه!

درب فلزی فرفورژه در بابل از ترکیب آهن و چدن و در برخی موارد آلومینیوم ساخته میشود. استفاده از متریال با کیفیت باعث میشود شما نیاز به صرف زمان و هزینه برای نگهداری های پس از نصب نداشته باشید.

درب فلزی فرفورژه در بابل بطور عام و درب فرفورژه بطور خاص ؛ در برابر سرما و گرما مقاوم هستند. با آب و آتش از بین نمیروند. در برابر ضربه مقاوم هستند. در برابر نفوذ سارقین و … بیشترین ایستادگی را دارند. در طول زمان در برابر پوسیدگی و خوردگی بهترین گزینه هستند.

برخی از این تولیدکنندگان از طرح های اسلیمی و گرافیک سنتی برای ساخت و طراحی گل‌نرده و نصب روی درب های ورودی ساختمان، پارکینگ و ویلاها استفاده می کنند.برای درب های فرفورژه تزئینی به ویژه آنهایی که در ورودی باغ و ویلا نصب می شوند، طرح های منحصر به فرد باید ارائه گردد. یکی از مدل هایی که می‌توان در این صنعت به آنها توجه داشت، مدل بال پرندگان است. شاید تعجب کنید، اما الهام گرفتن از طبیعت برای تولید درب های فرفورژه مدرن و چشم نواز می تواند شرکت های تولید کننده درب فلزی را به موفقیت بیشتری نزدیک کند.

درب فرفورژه قیمت مناسب ؛ متناسب با بودجه شما

با در نظر گرفتن تمام مزیتهای ذکر شده ، درب فرفورژه مناسب ترین قیمت را در مقایسه با سایر انواع درب دارد. همچنین به دلیل وجود طرح ها و مدلهای بسیار زیاد درب فرفورژه شما میتوانید در هر رنج قیمتی یک نوع درب فرفورژه انتخاب کنید. شما میتوانید در صفحه گالری درب پارکینگ ، نمونه های متعددی از این مدل درب را ببینید.

شما میتوانید در مواردی ، بدون کاهش کیفیت ، با راهنمایی کارشناسان ما  تا حدودی از وزن نهایی درب مورد نظر خود بکاهید که باعث کاهش قیمت محصول نهایی خواهد شد. ولی در انتخاب درب برای ساختمان خود همواره به این نکته توجه کنید که درب ساختمان به عنوان پیشانی نمای عمارت شما تا سالها (و شاید به اندازه عمر آن) معرف زیبایی و کیفیت عمارت شما خواهد بود. توجه به این مهم ، شما را در انتخاب دربی شایسته عمارتتان یاری خواهد کرد.

در خرید درب فرفورژه دقت کنید

در طول این مقاله سعی کردیم شما را با درب فرفورژه آشنا کنیم و ویژگیهای آن را بطور کامل شرح دادیم. ولی ذکر یک نکته بسیار مهم در این زمینه ضروری است: محصول خوب زمانی بدست می آید که شما از متریال خوب استفاده کرده باشید. از هنر دست آهنگردان باتجربه بهره برده باشید. از دانش فنی کافی برخوردار باشید. مجهز به ابزار و دستگاه هایی با تکنولوژی روز باشید. و از همه مهمتر و حلقه اتصال تمام موارد بالا, تجربه در ساخت و تولید یک محصول است.

تبریز فلز : بیش از چندین سال تجربه در طراحی تولید درب فرفورژه

مجموعه تبریز فلز با تکیه بر مهارت و تجربه تیم فنی و تولید و همچنین تجهیز به تکنولوژی روز برای ساخت انواع درب فرفورژه، حفاظ پنجره، فنس، نرده پله، پله پیچ و حفاظ روی دیوار با شعار کیفیت در تولید درب های فلزی مشغول به فعالیت میباشد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید