چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

دستگاه تصفیه آب در تبریز، فروشگاه دره سو

دستگاه تصفیه آب در تبریز خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز عملی بسیار مناسب به منظور حفظ سلامتی بدنتان می باشد. در واقع تصفیه آب به روندی گفته می شود که در طی آن، موادی که به صورت شیمیایی آب را آلوده می کنند از آن جدا خواهند شد، از جمله این مواد می توان به آلاینده های بیولوژیکی، فلزات سنگین و همچنین گازهای معلق در آب اشاره کرد. دقت داشته باشید که فرآیند تصفیه آب اما به شکل های مختلف صورت خواهد گرفت. تقطير، زلال سازي، ميكرو فيلتراسيون، اولترافيلتراسيون، اسمز معکوس، روش تصفيه غشايي، فیلتر تند ماسه اي و … همه و همه از جمله راه هایی هستند که امروزه برای تصفیه آب از آنها استفاده می شود. با توجه به گسترش تکنولوژی اما راه های دیگری هم برای تصفیه آب خانگی به کار می رود که به آن اسمز معکوس گفته می شود.

دستگاه تصفیه آب در تبریز، فروشگاه دره سو

۲ بازديد

اهمیت تصفیـه آب خانگی در تبریز

امروزه با توجه به مشکلاتی که در زمینه فراهم آوردن آب سالم به وجود آمده است، یکی از مهم ترین بخش ها در ساخت و ساز ساختمان، تصفیه آب خانگی است. شما شاید در خانه خود لوله کشی هایی داشته باشید که آب را به قسمت های مختلف خانه می رسانند و بدون شک این لوله کشی ها از فیلتراسیون شهری رد شده اند اما آیا واقعا به آن اندازه که شما تصور می کنید پاک و بدون آلاینده هستند؟

همانطور که میدانید، بیش از سه چهارم کره زمین را آب فراگرفته است و بیش از ۹۷ درصد این مقدار در دریاها و همچنین اقیانوس ها ذخیره شده اند و تنها کمتر از سه درصد آن ها قابل آشامدت هستند. مقدار بسیار زیادی از این آب هم به ضورت یخچال های طبیعی، مناطق قطبی و همچنین رطوبت موجود در آب و هوا و خاک هستند که غیرقابل دسترسی می باشند. میتوان گفت که تنها ۰٫۶ درصد از کل این میزان در اختیار انسان قرار دارد تا بتواند به عنوان آب شیرین و یا آب های زیرزمینی از آنها بهره مند شود و آب مورد نیاز خود را تامین کند.

متاسفانه این منابع آب شیرین هم محدود هستند و هم اینکه وجود آلاینده های بسیار باعث می شود تا در معرض آلودگی های بسیاری قرار بگیرند. به همین دلیل هم پیش از استفاده باید آن ها را از فاضلاب های صنعتی، کودهای شیمیایی و …. پاک کرد. آب همانطور که میدانیدیکی از نیازهای عمده بشر است. و به همین دلیل هم نمیتوان آلوده بودن، یا کم بودن آن را نادیده گرفت و اینجاست که تصفیه آب و به ویژه تصفیه آب خانگی به دلیل آشامیدن اهمیت دو چندان مییابد.

آلاینده های آب چه موادی هستند؟

به طور کل میتوان گفت که آلاینده هایی که در آب وجود دارند حاصل صنعتی شدن و همچنین توسعه  و گسترش مواد مضر است. دقت داشته داشته باشید که با توجه به صنعتی شدن جوامع، آلاینده هایی نظیر مواد سمی، فلزات سنگین و حتی اسیدیته های آزاد به آب بسیار بیشتر از گذشته است. همچنین ورود موادی مانند مواد رادیواکتیو، میکروارگانیسم ها و چربی ها و روغن ها نیز باعث آلودگی آب شرب می شوند که سلامت انسان را تا حد بسیار زیادی تهدید می کند.

امروزه اما نمیتوان استفاده از این نوع مواد را نادیده گرفت. روزانه بسیاری از ما، حجم بسیاری از این مواد را وارد چرخه آب و فاضلاب می کنیم. و پس از این چرخه هم به صورت مداوم وارد آب های زیرزمینی خواهند شد. مولکول های کربن دار حلقوی که در این مواد آلاینده وجود دارد. به آسانی تغییر شکل نخواهند داد و با وارد شدن به آب های زیرزمینی باعث ایجاد انواع آلودگی های شیمیایی می شوند. تنها یک چهارم از این پاک کننده ها تجزیه خواهند شد و مابقی آن ها در آب باقی خواهند ماند و آن را آلوده خواهند کرد. به همین دلیل هم نیاز به تصفیه آب خانگی هرروز بیشتر از دیروز حس می شود.

در تصفیه خانه های شهری چه اتفاقی می افتد؟

دقت داشته باشید که در تصفیه خانه های شهری، برای تصفیه کردن آب شرب و همچنین از بین بردن آلودگی هایی که در آن وجود دارد به آن کلر اضافه می کنند. کلر قابل دسترس ترین و در عین حال ارزان ترین آنتی اکسیدان است. که میکروب ها و ویروس ها را از بین خواهد برد اما دقت داشته باشید که در این روش برخی از آلاینده های دیگر به طور کامل از بین نمی روند و همین هم ممکن است باعث بروز مشکل شود.

در تصفیه خانه هایی از کلر به عنوان گندزدا استفاده می شود. این مواد در نتیجه ترکیب خود با مواد دیگری مانند ترکیبات آلی، تولید هالومتان یا هالوفرم خواهند کرد. این مواد که بدون شک نام آنها را نشنیده اید ترکیباتی سرطان زا هستند که برای سلامتی انسان بسیار مضر اند. در تصفیه خانه شهری اما پس از اینکه این کلر وارد آب می شود.

مرحله بعد وارد لوله کشی های خانگی خواهد شد. اینجاست که شما بدون استفاده از تصفیه آب خانگی میتوانند اثرات مخربی را برای سلامتی انسان داشته باشند. به هر حال هم میتوان گفت که تصفیه های اولیه در این زمینه برای مقابله با آلودگی های شیمیایی کافی نخواهند بود. و همچنان هم فلزات مضر و همچنین نمک های زیان بخش نیز وجود خواهند داشت. که از طریق آب آشامیدنی وارد بدن انسان می شوند. و در نتیجه مشکلات بسیاری را برای شما فراهم خواهند کرد.

لیست انواع محصولات فروشگاه دره سو

تصفیه آب خانگی AQUA CLEAR مدل ZC10 تصفیه آب خانگی AQUA CLEAR مدل ZF7
تصفیه آب خانگی BLUE WELL مدل BSP602 تصفیه آب خانگی BLUE WELL مدل PIN300
تصفیه آب خانگی BLUE WELL مدل SSP400 تصفیه آب خانگی FREECOM مدل N22
تصفیه آب خانگی HYUNDAI مدل H700 تصفیه آب خانگی PURELINE مدل TD200
تصفیه آب خانگی RELAX مدل 409F تصفیه آب خانگی SOFTWATER مدل X800
تصفیه آب خانگی ROYAL مدل B116 تصفیه آب خانگی TANK PAC مدل 7S
دستگاه تصفیه آب خانگی Pure line شیر تصفیه آب

 

نمک ها و فلزات زیان آور با دستگاه تصـفیه آب خانگی از بین می روند.

میتوان گفت که نمک ها و همچنین فلزات زیان آور بسیار زیادی در آب وجود دارند که محلول هستند و اگر میزان این نوع آلاینده ها از حد استانداردی که باید بیشتر باشد. به طور حتم متابولیسم سلولی و همچنین سوخت و ساز سلول های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است. که در این زمینه مشکل ساز شود. این نوع مواد، با تحت تاثیر قرار دادن سلول های بدن در رسیدن غذا و همچنین اکسیژن کافی به سلول ها اختلال ایجاد می کنند. و همین هم باعث بروز مشکلاتی در قیمت های مختلف بدن خواهد شد.

معمولا اینطور گفته می شود که اختلالاتی که ناشی از استفاده از این نوع آب است را میتوان به صورت مشکلات پوستی، خستگی مفرط، سردرد و ضعف عضلانی و … دانست و همچنین موارد دیگری هم به صورت ظاهری مشخص نخواهند شد. از جمله این مشکلات میتوان به اختلال در سیستم گردش خون به دلیل رسوب گذاری در جداره رگ ها شده و مشکلاتی چون فشار خون، گرفتگی رگ ها، مشکلات کلیوی و نیز عدم ترشح مفید غدد بدن اشاره کرد. و در نهایت هم عوارض بسیار خطرناک تری مانند سکته های مغزی و قلبی ایجاد خواهد شد.

دستگاه تصفیه آب در تبریز

دستـگاه تصفیه آب خانگی در تبریز

قطعا میدانید که میان ۶۶ تا ۸۵ درصد از بدن انسان را آب تشکیل داده است. و همچنین میزان این آب در خون انسان ۷۹ درصد خالص است. اینطور گفته می شود. که معمولا سوخت و سازهای سلولی که در بدن انجام می شود عمدتا توسط آب صورت خواهد گرفت. و همین هم باعث می شود. که نیاز به آب سالم برای داشتن بدنی سالم به صورت محسوس حس شود.

به طور دائم باید آب در بدن وجود داشته باشد تا مواد غذایی به سلول ها و بافت ها برسند و مواد زائد از آن ها خارج شود. در صورتی که مولکول های آبی که در بدن انسان موجود هستند.توسط عناصر اشتباه پر شده باشند دیگر نمیتوانند کارایی طبیعی خود را انجام دهند. و به همین دلیل هم با مشکلات بسیاری روبرو خواهند شد.

جهت مطالعه  ادامه مطلب کلیک کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.