چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

دستبند گل ماه

دستگاه تصفیه آب در تبریز خرید دستگاه تصفیه آب در تبریز عملی بسیار مناسب به منظور حفظ سلامتی بدنتان می باشد. در واقع تصفیه آب به روندی گفته می شود که در طی آن، موادی که به صورت شیمیایی آب را آلوده می کنند از آن جدا خواهند شد، از جمله این مواد می توان به آلاینده های بیولوژیکی، فلزات سنگین و همچنین گازهای معلق در آب اشاره کرد. دقت داشته باشید که فرآیند تصفیه آب اما به شکل های مختلف صورت خواهد گرفت. تقطير، زلال سازي، ميكرو فيلتراسيون، اولترافيلتراسيون، اسمز معکوس، روش تصفيه غشايي، فیلتر تند ماسه اي و … همه و همه از جمله راه هایی هستند که امروزه برای تصفیه آب از آنها استفاده می شود. با توجه به گسترش تکنولوژی اما راه های دیگری هم برای تصفیه آب خانگی به کار می رود که به آن اسمز معکوس گفته می شود.

دستبند گل ماه

۱ بازديد

دستبند گل ماه

دستبند گل ماه ساخته شده از سنگ هاولیت و آمازونیت تراش استار طراحی و ساخته شده است. این دستبند در دو سایز زنانه و مردانه قابل سفارش میباشد.

هولیت ، سنگ جواهر

نام هولیت را به افتخار هنری هو بر روی این سنگ نهاده اند.
وی این سنگ را در سال ۱۸۶۸ در نوا اسکوتیا کشف نمود.
هنری هو یک شیمی دان، جغرافی دان و زمین شناس کانادایی بود که این ماده ی معدنی را توسط معدنچیان سنگ گچ و به دلیل سختی بیشتر نسبت به سنگ کچ مانع استخراج می شد کشف نمود.
هولیت یک ماده ی معدنی بورات بوده که در کانادا و بخش هایی از ایالات متحده یافت می شود، این ماده به شکل کلوخه های نامنظم است که به صورت کل کلم نمایان می شود.
بلورهای هولیت شفاف بسیار کمیاب و کوچک(بزرگترین بلورهای هولیت ا سانتی متر طول دارند) بوده اما این کلوخه ها در احجام بیش از ۵۰ کیلوگرم یافت می شوند.
هولیت ظاهری مشابه با مرمر سفید یا پورسلین داشته و درخشندگی نیمه شیشه ای دارد.
این ماده کدر و سفید یا خاکستری با رگه های خاکستری، قهوه ای تیره یا سیاه است.
هولیت با کیفیت سنگ جواهر خطوط تیره تری دارد( که به شکل رگه قابل مشاهده است)، و یا اینکه بدون رگه و به صورت سفید خالص وجود دارد.

خواص هولیت

هولیت چاکرای تاج و چم سوم را تقویت نموده و در نتیجه دارای خواص فوق العاده ای از قابلیت های ذهنی و جسمی است. این یک سنگ خیلی آرامش بخش می باشد. به صاحب آن حس صبر و شکیبایی می بخشد و به خلاص شدن از شر خشم و عصبانیت یاری می نماید. از آن جا که این احساس آرامش را به وجود می آورد. از آن به عنوان کمک در خواب مورد استفاده قرارا می گیرد. در زیر بالش قرار می گیرد. به صاحب آن اجازه می دهد خواب خوبی داشته باشد. و ذهن پر تحرک شخص را که به او اجازه استراحت نمی دهد. متوقف می نماید. در همین روش، از خواص سنگ هولیت جهت مدیتیشن نیز به کار می رود، برای افرادی که در آرام سازی ذهن خود مشکل دارند.

افسانه‌های باستانی درباره خواص ماورائی آمازونیت

آمازونیت به عنوان سنگ شجاعت شناخته شده است. گفته می شود که سپرهای آمازونی ها ، یک قبیله قدرتمند از سربازان زن را زینت داده است. اگرچه به اسطوره شناسی مشهور است ، اما برخی از شواهد نشان می دهد که آنها یک جامعه زن‌سالار عصر برنز بوده‌اند. افسانه ها ادعا می کنند که برخی از این جنگجویان یک سینه خود را با سنگ آمازونیت زینت داده‌اند تا در مهارت های تیراندازی با کمان خود موثرتر باشند و برای جلوگیری از ابتلا به عفونت ، زخم های خود را با این سنگ مالش دادند.

دستبند گل ماه داخل بسته بندی خود یک کارت مشخصات سنگ را دارد.

امروزه استفاده دختران و پسران جوان از زیور آلات سنگی نشان از این دارد که روز به روز مردم با انرژی سنگ ها بیشتر آشنا می شوند. و اکسسوری های سنگی گزینه مناسبی هستند تا انرژی آنها در طول روز همراهمان باشند. جنس چرم این دستبند سنگی از بهترین متریال موجود در دنیا میباشد.

خواص آمازونیت در چاکرا درمانی

آمازونیت چاکراهای چهارم (قلب) و پنجم (گلو) را تقویت و به این‌ ترتیب برای تسهیل رهایی از ترس ناشی از قضاوت درونی و یافتن آزادی های درونی می شود. آمازونیت همچنین کمک می کند تا فرد پیام‌ های انرژی وار طبیعت، پیرامون دانش ذهنی و برتر را جذب نماید. گفته می شود از اگر این سنگ در مراقبه (جنبه تلقینی) استفاده شود باعث کمک به جوان سازی سلولی ، معالجه آسیب دیدگی ، نقرس و آرتروز می شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.